Výzkumné týmy Lafarge úzce spolupracují se zákazníky, aby chápaly jejich potřeby a na základě těchto poznatků vyvíjely nové výrobky, které obohacují trh stavebních materiálů a přispívají k udržitelnému způsobu bydlení a hospodaření.
Zákaznicky orientovaný výzkum |
|
Výzkumná orientace Skupiny Lafarge je vedena potřebami zákazníků. Pochopení, jak zákazníci produkt používají, pomáhá Lafarge inovovat a přinášet špičková řešení. Výzkumné a vývojové týmy Lafarge si vytvářejí úzké kontakty se stavebním průmyslem, které jim umožňují přicházet s revolučními produkty.
Jeden příklad za všechny: řada venkovních dekorativních betonů Artevia® je jednou s pěti stovek receptur na beton, které Skupina Lafarge vyvinula v reakci na požadavky zákazníků na odolný, trvanlivý a estetický materiál s kontrolou tuhnutí a tvrdnutí.
|
Dekorativní betony Artevia®Dekorativní betony Artevia® jsou určeny pro venkovní aplikace. Nabízejí mnoho výhod:
|
Směrem k udržitelnému stavebnictví |
|
Výzkumné a vývojové týmy Skupiny Lafarge pracují na produktech, které jsou šetrné k životnímu prostředí, aby:
|
Centralizace výzkumu, decentralizace vývoje |
|
Výzkum a vývoj organizuje Skupina Lafarge s cílem inovovat a optimalizovat produkty a technologie a zároveň jako reakci na vývoj potřeb místních trhů.
Výzkumné centrum Skupiny je světové výzkumné pracoviště pro stavební materiály, kde pracuje 200 výzkumných pracovníků. K dispozici jsou špičkové laboratoře, dílny a budovy pro rozsáhlé testování.
Decentralizovaná síť technických center umožňuje Skupině Lafarge adaptovat své produkty pro potřeby lokálních trhů. Ve spolupráci s obchodními jednotkami a týmy z jednotlivých zemí jsou vyvíjeny produkty vhodné místním potřebám při zachování průmyslového výkonu.
|
![]() Asijské technické centrum Výzkumné centrum LafargeLafarge se pyšní špičkovým centrem pro výzkum stavebních materiálů. Základní a aplikovaný výzkum se vztahuje na tři hlavní oblasti:
|